Hepimiz mobil cihazımızda bir şeyi düzeltmeye çalışırken saatlerimizi harcamış ve sinirlerimizi bozmuşuzdur. Yardım masası personeline sorunu anlatmaya çalışmak, hem BT Yöneticisini hem de kullanıcıyı hüsrana uğratabilecek zorlu ve zaman harcayan bir durum.
Help@Work, kullanıcıların tek bir tıkla yardım istemelerini ve ekranlarını yardım masası personeli ile paylaşmalarını sağlayarak iOS ve Android cihazları için yardım masası deneyiminde yeni bir sayfa açıyor. Kullanıcıların artık değerli zamanlarını sorunu anlatmaya çalışarak harcamasına gerek yok. BT personeli de bu sayede cihaz sorunlarını çözerken daha verimli çalışabiliyor. Help@Work sayesinde destek masaları problem çözmeyi kolaylaştıran zengin hata bulma deneyimine sahip oluyor.
Mobil cihazlar için basitleştirilmiş uzaktan tanılama.
Kullanıcılar için kolay destek isteme rahatlığı.
Uzaktan ekran görüntüleme.
Uzaktan ekran kontrolü (Yalnızca Android).
WAN, Wi-Fi veya hücresel üzerinden ekran paylaşımı.
Basit metinden logo güncellemelere kadar birçok açıdan özelleştirilebilir.
MobileIron müşterilerinin yeni nesil teknolojilerimiz ile nasıl güvende olduklarını keşfedin.
Satış veya satış dışı bir departmanla görüşmeniz mi gerekiyor? Müşteri Desteği ve diğer talepleriniz için bizi her zaman arayabilirsiniz.
Kozyatağı Nidakule Değirmen Sok. No:18/19b
Kadıköy/İstanbul